Friday, May 20, 2005

Verhuizen


Als je op een campus werkt zoals die van Microsoft met 25.000 werknemers op één hoop dan moet er soms wel eens geschoven worden. En dat gebeurd dan ook meerdere malen per jaar. Voor diegene die hier al een tijdje werken is het al niets nieuws meer en hoort het er min of meer bij maar voor mij is het nog iets nieuws, een ervaring. Ik ga verhuizen!! Van gebouw 122 kamer 2395 naar gebouw 122 kamer 2419. Hemelsbreed een afstand van 8 - 10 meter. De professionele verhuisdienst van Microsoft heeft daar een heel draaiboek voor afgeleverd met dozen en plakband met een aantal bladzijden instructies. Ik denk dat ik het maandag zelf maar even doe dan ben ik in één keer klaar en staat alles op zijn plek. Alles in en uitpakken (gelukkig heb ik nog niet zo veel) is denk ik meer werk.

2 comments:

Anonymous said...

grappig zo'n ingedeeld blokje, maar wat is het????? de enige tekst die erbij staat is.......v......of moet de duif de tekst er nog inzetten.......is ver vliegen atuurlijk!

XXXW

Anonymous said...

Met de V zat ik al aardig in de richting....VERHUIZEN....en de N "van "natuurlijk" vergeet ik neer te "zetten.....ach, voor een ervaren iemand als JIJ kun je het beter ZELF doen, anders moet je misschien lang op je spullen w8ten en nog zoeken in welke doos wat zit.....8 tot 10m is te doen!! Wel voorzichtig met het knietje!!! SUCCES!
XXXW