Saturday, May 28, 2005

Okkie


Een ongeluk zit in een klein hoekje. Eigenlijk een klein puntje van de elleboog van je eigen man. Ik beken ik ben 100% schuldig aan het onfortuinlijke ongeluk dat Jacq is overkomen en waardoor ze nu al een tweetal dagen met een zonnebril op loopt. Een coordinatie/communicatie fout zorgde ervoor dat ik naar rechtsdraaide met een arm omhoog en Jacq naar links ging nog met haar hoofd omhoog. En dus vol op mijn rechter elleboog aan botste. Ik heb haar nog maar weinig zo horen schreeuwen van de pijn en schrik en ik zag me alweer zitten op de ER van OverLake Hospital (ik ben daar bekend). Maar gelukkig ging de pijn snel weg maar kwam er een orgineel, mooi, blauw, paars, rood blauwoog voor in de plaats. Op de foto heeft de make-up zijn werk al gedaan, hij is nog blauwer. Dus ik mag de komende weken nadenken hoe ik dit goed moet maken. Daarnaast kunnen we natuurlijk elk moment de Sheriff op bezoek krijgen voor een anonieme tip van "Domestic violence". Dus, Jaqc, op die zonnebril.

No comments: