Friday, May 13, 2005

Walk-a-thon


Vandaag op vrijdag de 13de was er een sponsor loop door de school van Bo georganiseerd. Bo had 2 grote sponsors, haar vader en haar moeder. Daarna was er een familiepicnick. Hierbij werden natuurlijk ook vrijwilligers gevraagd om dit allemaal goed georganiseerd tekrijgen. Ik had me opgegeven om tekomen helpen. De klassen moesten rondjes lopen op het sport/speelterrein van de school en bij ieder rondje moest het kaartje af getekend worden. Bij deze dat was mijn klus voor vandaag. Nova vond het geweldig die liep de rondes ook mee. Het weer was goed en de kids onvermoeibaar. Bo vond het ook geweldig want die had al eens eerder een sponsor loop in NL gedaan, dus wist wat de bedoeling was. 11 Rondjes heeft ze gelopen. Haar oma zegt altijd dat ze net een diesel is, als ze eenmaal loopt, stopt ze niet meer. Nou dat is nog steeds het geval. Na de inspanning was het tijd voor ontspanning, het eten van een ijsje. Het was er gezellig en leuk om hier bij betrokken tezijn. Om 11 uur was ik klaar en om 12.30 was de picnick dus ik weer naar school samen met Nova. Ook dit alles was natuurlijk bijzonder als je moeder en je zusje komen lunchen op school. http://groups.msn.com/schaapjesgousa/walkathon2005.msnw?Page=Last en zie foto boven.

3 comments:

Anonymous said...

Petje af...! Op naar de marathon van A,dam/New-York.
Het weer ziet er ook erg goed uit bij jullie. Zo te zien genieten dus!
Pablo

Anonymous said...

Ik ben het HELEMAAL eens met oma, want onderschat de kinderen van Milo en Jacq niet en het levert aardig wat op voor de organisatie met ZULKE DOORZETTERS.....WIJ kunnen daarover meepraten.....GOED HOOR BO en ook Nova een beginnend talent!!

XXX Wilma

Anonymous said...

hoi Bo,ziet er gezellig uit bij jullie en ook nog (warm)mooi weer! Erg leuk dat mama en Nova ook mee mochten doen! Heel veel groetjes uit een stuk kouder Zaandam.Sandra